Tinggal dulu yer...

Assalamualaikum....

Tarikh : Isnin 11 Disember - 16 Disember 2006
Masa : 6.00am - 10.30pm (everyday)
Tempat : INTAN Kluang Johor
Kursus : Penerapan Nilai Positif Perkhidmatan Pegawai2 Gred F41

Kalo ade internet connection bleh le update.. kalo idak jawabnya.. tunggu la aku pasang streamyx kat umah mak aku nanti yer.. :)

kepada kengkawan yang ade buat bisnes streamyx ni atau jadi kontraktor yg pasang line tepon kat umah tu, meh le bg aku quotation.. aku nak buat wireless network kat umah nanti.. senang biar semua org dpt guna internet and puas hati jugak la sbb guna semaksimum yang mungkin.

Bagi yang buat streamyx tu aku akan pertimbangkan sekiranya ade dapat free wireless router (bleh ker mcm ni?)

Uwaaaaa aku pasti merindui dunia blogging ini.. takpee memula aje.. bila aku dah settle semua urusan kursus2 aku ni and dah confirm keje insyaAllah aku bleh upadte constantly la kann :)

okeh kengkawan.. doakan aku berjaya panjat gunung tu nanti dengan tenang dan takde apa2 yang boleh memudaratkan :) doakan juga semua nya berjalan lancar.. amin aminnnnnn

See ya when I see ya :(

Comments

Semoga selamat...

Gred 41 ekk...hehehe
Semoga selamat...

Gred 41 ekk...hehehe
pekan said…
tak paham pasal gred2 nie..

aper pun.. semoga semuanyer berjalan lancar, amin..
admin said…
kak ayu...
mekasih g blog ita.. mekasih kak atas nasihat yg diberi...

sudilah dtg lagi k...
Ayu Mohamad said…
BP : waduhh waduhhhh hehehehe

pisces : yaa mudah2an..aminnnn

ita : thanks jugak dtg blog akak.. nanti balik kursus akak singgah lagi k..
RaFFLeSiA MeRaH said…
ingat aku kot ko kursus sebulan, lorrr...x sampai seminggu pun...sabaq no...
AyunasiA said…
Assalamualaikum...
Hai Kak Ayu, dah ada baju batik buat pakai 1hb ngan 15hb tak? Kalau lum, jom jenguk sini, kot2 suka ke...
http://ayunasia-batik.blogspot.com
Unknown said…
Selamat berkursus... :D
kasutVINCCI said…
wei..kursus la dulu. Ni kes blogger tegar gak ni. Hehehehe
NBK466 said…
Takpe..5 hari jerk..bukan 5 tahun pung..he..he.he..
Puteri Satu said…
selamat berkursus weh...
13may said…
6.30am - 10.30pm everyday???

Boleh pengsan! hehehehe....
Anonymous said…
dah dapat tawan gunung tu ke belum ayu? eheheh
uDA said…
selamat berkursus dengan jayanya! chaiyok!
VitAmiN said…
kak ayu..saya bleh daftarkan..ekeke..saya reseller streamyx..tapi kan..kan..bleh, free modem..akak amiklah pakej 77 tu..mmg dia kasik free modem..hehe
hayad said…
eh,kak ayu dpt PTD ker?
Anonymous said…
hoho, selamat berkursus dan menguruskan bodi..
Ayu Mohamad said…
RM : heheh seminggu tu mcm setahun la pulak hahaha

Asiah : akak ade tinggalkan komen.. akak takleh view gambo2 tuh.. email akak personally bleh?

Aminbakish : dah balik dah hehehe

KV : sangat tegar hahahaha
Ayu Mohamad said…
NBK : hahaha tuh la masalahnya 5 hari bagaikan 5 bulan :P

PS : tenkiu.. udah balik dah ni pon hehehe

13May : bukan 10.30pm tauu biasanya lebih kol 11pm mmg ngantuk gilerrr

Kadok : gunung itu tidak ku tawan :P

Uda : toche!!!! udah balik ponnnn
Ayu Mohamad said…
Leen : kalo opis mu di Perlis sana.. lupakan saja yaaa hehehehehe

Dayah : akak F41 bukannya M41 hehehehe

Oren : turun 1 kg ja hahahahaha

Popular Posts