entry caca merba :P

Assalamualaikum....

Akhirnya setelah ditanya dan di'mengata' oleh seseorang tu kan.. maka aku update la jugak blog ni walaupun mood untuk menulis kadang-kadang hadir dan kadang tenggelam diulit mimpi hehehe.. aku pon menulis laa jugak atas asakan-asakan yang diterima itu hahahaha... yerrrr aku dah update ni ina...

Petang tadi hubby dan 2 orang kawan ke Johor atas urusan kerja. ada seminar tentang senggaraan PC di Kota Tinggi.. hubby amik peluang ni untuk balik ke kampung la.. malam ni and masa lepas abis seminar la boleh kampung nya pun sebabnya jadual seminar nya pack sampai kol 11 mlm.
Aku plak, baru je balik dari berkursus 4 hari aritu.. hmm aku balik hubby plak berpergian.. tak pe laaaa.. mungkin ade banyak hikmahnya di situ :)
Lepas ni aku mungkin takde kursus lagi dah except for keje ke Sarawak 3 ari. tu pon buat inspektorat untuk pc2 yang ada di kem kat sarawak nun. date nya blom pasti lagi. nanti dah tau nanti aku inform.
Kawan-kawan, doakan aku lulus dengan cemerlang dalam exam undang-undang yang aku ambil masa bulan 3 dulu.. resultnya dalam bulan 7 ni keluar.. doakan aku dan kawan-kawan aku lulus dengan cemerlang yer.. aminnnnnnnnnn
Kepada kengkawan sekelian, this week will be the most busiest week I would ever had!sampai ke weekend aku kene keje. harap2nya system upgrade kali ni berjaya and aku tak yah kerja lagi on Sunday.. Ina.. next week la perjumpaan kite kat umah aku tu yer.. Zirap, Eton, Yusmi, Pinie, Chombie, yop, Ezzah, kalo free anda dijemput... dan yang lelain tu kalo ada kelapangan mai la dtg umah saya :)
Oklah.. takde idea tapi merapu meraban ni jadi panjang le pulak heheheh.. bukan apa, dah janji dengan ina, lepas dia goreng ikan pekasam tu and takde entry baru habis la aku heheheheh.. ok siappp!!!!
till then...
abang, I miss u so much!

Comments

Anonymous said…
waa kak ayu!!! kita dah 6 arom duk sorang2 kat umah ni. huhuhuhu!!!
(rindu abg jugak :P)
Mommy Lyna said…
6 arom? 6 ari la :P
debikdebuk said…
Patut la aku bau ikan pekasam kat sini....
RaFFLeSiA MeRaH said…
hepi belated besday...moga hepi selalu...carca marba pun aku tetap gak nak baca entry ko, jgn risau...hehehehe..ikan pekasam, amboii...kecur air liur dah...
NBK466 said…
Semoga berjaya dgn cemerlang examnya... Kemudian baru ler leh lepaskan 'rindu dendam' dgn che abe..he.he.he..
Akuro ® said…
Happy belated birthday kak! Hari tu lupa nak wish masa kt yM.

Hehe!
Ayu Mohamad said…
lina : yerr 6 ari kannnn hehehehe.. akak dedulu pon dok jauh jugak.. sethun jugak laa kami dok berjauhan :)

dd : hahaha sampai umah ko berbau nya yerrrrrr :P yang masak nya tu kawan aku kat Putrajaya hehehe

RM : thanks.. aku doakan ko pon dipermudahkan Allah jua dalam segala urusan aminnnnnn.. kecur yer baca ikan pekasam hehehe

NBK : aminnn aminnn ya robbal 'alaminnnn heheh tenkiu abg senior

akuro : no worries.. thanks yer :)
Anonymous said…
oiiii cam dia sorang je kena tinggal laki :P orang lain balak asyik masuk hutan pon still can maintain

Lancome

Popular Posts