it's my birthday!

Assalamualaikum....

yup.... semalam, 20 Jun 2007 hari ulangtahun yang ke 32 aku!

Ni si faisal ni share same date dgn aku hehehehehe.



macam pengantin hahahaha ampun bang!!!!!

nasi dagang

kuahnya

sayurnya

kek nya laaaaaa


Suhailey pon tumpang jugak. Dia dah nak sambung master..so akan cuti belajar
ade sesape blom ade boperen? sila angkat tangan hehehehe

ni aku amik dari blog my bestfren Ina..

Ruang Rindu - Letto

Di daun yang ikut mengalir lembut
Terbawa sungainya ke ujung mata
Dan aku mulai takut terbawa cinta
Menghirup rindu yang sesakkan dada
Jalanku hampa dan kusentuh dia
Terasa hangat oh didalam hati
Kupegang erat dan kuhalangi waktu
Tak urung jua kulihatnya pergi
Tak pernah kuragu dan slalu kuingat
Kerlingan matamu dan sentuhan hangat
Ku saat itu tahu mencari makna
Tumbuhkan rasa yg sesakkan dada
*Kau datang dan pergi... oh begitu saja
Semua kutrima.. apa adanya
Mata terpejam dan hati menggumam
Di ruang rindu kita bertemu * bertemu

Aku sedih beno nya.. but I guess semua tu dugaan daripada Allah taala. tak semua bende berlaku as what we expected.. dan kita tak akan dapat semua yang kita impikan.. yang itu aku tahu! and aku memang sedar tu.. but I do hope.. biar kehidupan aku Allah permudahkan walaupun aku terpaksa lalui banyak ranjau yang berduri serta kata nista.. aku perlu kuat! dan aku harus tabah.. jika itu takdirnya.. aku redha! doakan aku yer...

Ni lagu yang aku dengan N selalu nyanyikan dulu2.. heheh kami peminat Fauziah Latiff hehehe suka dengan lagu2 dia.. dolu2 ler skang ni dah tak keep track dah apa latest album dia :)

Yang Lebih Kau Cinta
Kucuba untuk jadi yang terbaik
Namun ada dia yang lebih kau cinta
Yang lebih kau cinta
Namun ku akan terus berusaha
Untuk memenangi walaupun ku tahu
Kecewa jua akhirnya

( korus )
Mengapa tak dapat aku memadamkan
Kenangan manis bersamamu
Bahagia yang aku harap-harapkan
Tak ingin aku rasa dipertandingkan
Sehingga diri diperbandingkan
Untuk selamanya
Ketika cinta ini masih lagi bertakhta
Selagi jiwa ini masih jua ingin dipuja
Katakanlah padaku di mana kekurangannya
Untuk kita bahagia berdua saja

( ulang dari korus )

Bisakah aku jadi yang terbaik
Kerna ada dia yang lebih kau cinta
Yang lebih kau cinta



Comments

Siti Blogger said…
Happy birthday!

Semoga pnjg umur, murah rezeki, sihat zahir dan batin and semoga Allah makbulkan apa yg sangat2 dihajatkan, Amin.
zino said…
selamat hari lahir...

semuga panjang umur, murah rezeki dan di permudah segala urusan.. amin..
Anonymous said…
Believing hear, what you deserve to hear:
Your birthday as my own to me is dear...
But yours gives most; for mine did only lend
Me to the world; yours gave to me a friend.

Happy belated birthday gepren
Lancome
RaFFLeSiA MeRaH said…
hepi besday....
Ayu Mohamad said…
nin : thanksss... bila nak hantar

Bro Zino : aminnnnnnnnnnnnnnnn thanks Bro Zino

Lancome : tenkiu my dear... tenkiu vey2 much!
Ayu Mohamad said…
RM : tenkiuuuuuuuuuu
NBK466 said…
Salam Hari Lahir...moga diberi kekuatan menhadapi dugaanNya itu...
Ayu Mohamad said…
nbk466 : tenkiuuuu :)
Bailey said…
happy birthday kak ayu. lama x dgr citer.
Ayu Mohamad said…
frances : TQ TQ.. akak busy lerr pasal tuh la jarang update
pB said…
Salam Ayu ....

Selamat Hari Jadi...

Didoakan agar umur panjang , murah reseki ,dipermudahkan oleh Allah dalam segala urusan , dilapangkan dada, ditenangkan hati , jauh dari hutang , jadi pengeluar zakat yang besar .......

Moga juga rumahtangga yang dibina sentiasa disirami cahaya cinta yang suci dan jujur ...

Dah lama kita tak main main sms ....
Ayu Mohamad said…
thanks kak PB.. dah sms dah kan hehehe.. saya rindukan murtabak akak dan juga roti bom serta pau kacang :)
kakLuna said…
alamak..terlambat wish la pulak...selamat hari lahir kak Ayu..saya doakan rezeki kak Ayu bertambah murah dan dipanjangkan umur serta kesihatan:)

saya baca entry N..sebaknya..berat betul ujian dari Allah SWT buat beliau, harap2 ada pihak yg dekat2 buleh bantu dia..

ye kak Ayu,,rezeki dari segi zuriat dia sungguh dimurahkan Allah, kan..tapi di sudut lain...dia kekurangan...begitulah rencah kehidupan supaya kita bersyukur dan sentiasa merendah diri dengan keadaan kita di samping tidak berharap pd yg lain melainkan Allah SWT..
Mersik said…
Salamz Ayu,

Selamat hari jadi. Semoga panjang umur dan murah rezeki. Juga diberikan kesihatan yg baik dalam hidup dan tercapai hasrat serta cita2nya..

Maaf ler terlambat.. maklom la, oang tua.. hik hik
Ayu Mohamad said…
Luna : aminnnnnn... hmm memang betul tu... Allah itu Maha Adil lagi bijaksana..Dia lah Maha Mengetahui atas apa yg berlaku.. mudah2an ade rezeki akak tahun ni.. aminnnnn.. dan utk Luna juga.. aminnnnnn

Mersik : aminnnnnnn..... pokcik..alahai.. kite pon busy tak sempat nak jenjalan blog kengkawan.. kdg2 sempat baca and tak sempat tinggal komen. anyway Thanks pokcik.. :)

Popular Posts