Sampai Menutup Mata

embun di pagi buta menebarkan bau basah
detik demi detik ku hitung
inikah saat ku pergi

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

aku tak mudah untuk mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta
senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta
sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata

cintaku sampai ku menutup mata
oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

Istimewa buat abang ... I miss you so much...

Comments

Sastri said…
err... abang mana nih? :p
Ayu Mohamad said…
Sas : aik.. abang mana lagi kannnn... suami kite leee.... hahaha yang pasti bukan abg BP la yerr :P
Manis puisi itu... :)
Ayu Mohamad said…
BP : yeee memang manis heheh itu lagu dalam cerita My Heart.. lagu masa ending cerita tu .. :) nanti bleh le bagi dekat Sas :) gi cari lagu tu.. Acha yang nyanyi
Akuro ® said…
Akuro tak leh jiwang.
Kalo Akuro jiwang, dia akan cek dahi Akuro.
Demam ke yang?
Huh!
RaFFLeSiA MeRaH said…
abang syg la tu kan ayu? hehehe...aku pun cayang abg aku....
NBK466 said…
Emmm....lately nie agak hebat penjiwanggan Pn Ayu nie....
Ayu Mohamad said…
Akuro : hahaha jiwang tu kdg2 penting jugak tauuu :P

RM : aku tau ko sayang abang ko. sebab tu ko nak kawen dengan dia kannnn kannn :)

NBK : abg senior hehehe tengah mood hushy mushy ni hehehehe
Arena said…
Huhuhu,

jiwang jangan tak jiwang sis.. aku ni tak leh jiwang2 nanti ed pening..
Anonymous said…
abg dia pegi mana?
kakLuna said…
rindu sangat ye kak Ayu? :)
Ayu Mohamad said…
Arena : hehehhe takpe.. nanti sesekali kalo ko jiwang nanti Ed mesti syiok jugak hehhheheheh

Sitilina : abg akak kan outstation arituh hehehhehehee

Luna : heheehehehe dia dah balik dah hehehh

Popular Posts