Entry bergambar

Salam...
First of all.. takziah to Zirap dan keluarga mentuanya... am very-very sorry dear. aku terlepas pandang. aku memang tak prihatin. I've read the news but i didnt noticed. Hopefully semuanya dipermudahkan Allah taala hendaknyaa.. aminnn....

Dan maaf juga kepada kengkawan kirenya aku tidak dapat menjengah ke blog kalian.. Masa sangat mencemburui.. sekang ni kat umah pon aku buat keje opis sebab aku nak ilangkan kebosanan dan juga kerinduan pada hubby. alhamdulillah dah ade teknologi canggih sekang ni compared tu 2 thn yg lalu waktu kami berpisah sama mcm ni. dulu hanya dengar suara aje. skang ni bleh dengar suara dan tgk gambo sekali :) alhamdulillah....
oklah kat sini aku nak update gambo2 yg tegendala dulu :)

































semua ni berlaku masa cuti raya haji. bapa mertua dan keluarga abg ipar, kakak dan adik2 ipar dtg ke KL.. dorang naik eye on malaysia dan bwk bebudak nak tgk umah sembilu hehehehe
ok kengkawan

Comments

Qaseh Bidadari said…
ha amik..byk nyer gambar!

bile lah mama nak merasa naik mende tu...
Ayu Mohamad said…
Mranggie : ade lagi ke bende tu hehe ingatkan dia last sampai end of last year je. gi le naik kalo ade lagi :)nanti dah takde hehe
Puteri Satu said…
wah seronoknya bergambar-gambar sakan ye...heheheh
RaFFLeSiA MeRaH said…
waaaa....hebatnya posing hang, weii, nak nengok gambor tawin aku, sila2 la ke blog, aku dah buh situ....pisssssss....:D
Sastri said…
oooo... navy rupanya cik abang Ayu nih... tahniah atas kejayaannya baru nih...

sas sampai skang tak naik lagi eye on malaysia tu.... :p
KV said…
sian ayu rindu kat hubby. Sabar deh!
NBK466 said…
Ni bukan N3 bergambar...tapi gambar ber N3 sbb gambar lg banyak..he.he..he.. Lama dah wei tak jejak Puduraya tuh...
Alinlai said…
ayu, ntah bila la nak hantar baju kat hang, masih boleh lagi ke kalau nak minta jahit manik2 tu?
cikdinz said…
sibuk ayu yeik...
Ayu Mohamad said…
PS : biasa le kannn heheheh

RM : okeh aku gi sana :)

Sas : thanks.. :)
Ayu Mohamad said…
KV : sabar la ni hhehehehehe sabar membawa berkat hehehe

NBK : hahahaha kite pon dah dekat 2thn tak ke sana.. skang ni nak kene start pegi sana balik la jawabnya :)

alin : tak valid dah sbb kakak tu udah naik pangkat. tapi ade kwn aku tau jahit jugak. kot hang mau mai la hantaq

CD : ha ah laaa

Popular Posts