Hari TLDM yang ke 74

Salam..
Congratulations!!!! for all the 'Navy People'! it is Navy 74th birthday.. I sms'ed' hubby and wish him luck and May Allah murahkan rezeki hubby in his future undertaking as 'Navy People'.


hubby and classmates
Not so much photo but I guess lebih baik sikit daripada takde lansung kan?
I wasnt there. But I asked hubby to take some photo for me to update myself hehehe and also for my blog reader (ade ke reader nya hahaha update pon jarang2 ek)..and especially to my school time fren Ms Lancome.

I wish I was there. I have to work on Saturday(yesterday) becoz of GOE system upgrading which took me almost 9 hrs in the office... kalau tak awal-awal lagi aku dah sampai ke Lumut sana.. uwaaaa I miss hubby so much! too much that I cant stand it anymore.. rasa mcm nak amik cuti je aje on the 2nd of Mei tu.. uwaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaa
sabooo sabooooo yerr.....

Ok laa enuf is enuf.. so here I present you the photo of Hari TLDM yang tak seberapa ni heheheh



kapal penangkis periuk api (kata hubby)

KD Hang Tuah


KD Hang Jebat

Jeti laut cetek
Jeti Laut Dalam


Mawi

wan dan Mawi
Wan dan Mawi



Hafizi dan hubby
Ok.. see ya when I see ya...

Comments

Unknown said…
Saya ada di sana :)

Memang teruja nak masuk pangkalan. sebab tak pernah masuk. :)

dekat blog saya ada gambar kapal Laksamana Tun Abdul Jamil diserang. :)
Alinlai said…
ohhh patutlah banyak kapal Navy kat tepi pantai... ke ke ke...
Anonymous said…
wahhhh...bole masuk then snap gambar ke?
Qaseh Bidadari said…
lor..ingat askar melayu hubby kak ayu...

ghupenya navy ya!?

tahniah ya for navy besday!
Ayu Mohamad said…
AcikAB: dah tgk dah wah wah syok laaa dapat gi sana :)

Alin : yaaaaa itu la sebabnya hehehe

Kadok : boleh leeeee sebab open day kann

MRanggie : laaaaa tak tau lagik eh hehehehe
Anonymous said…
thank u my dear gepren.... muchas gracias

Lancome
Abang Long said…
Ditempat Abang Long cuma ada kapal kontena.
Ayu Mohamad said…
MsLancome : No worries :)

Abg Long : ok le ade jugak kapal nya abg long hehehe

Popular Posts