:(


Salam..

:)
sebab plan tak jadi...

27 and 28 Mei 2008 - plan ke A Famosa (paid! so kene pegi jugak!)
28 - after check out akan terus ke JB to fetch SIL then straight away to Kota Tinggi umah FIL
28 - 31st May - Kota Tinggi
1st June - KL..on the way singgah Seremban kenduri umah Meor
2nd - 3rd June - keje
4th - 5th June - plan asal ke Bukit Tinggi. changed plan sebab Voucher free aku tu bukan utk Bukit Tinggi. Venue changed to Cameron Highland.

Haritu call hubby sebut pasal Cameron ni tapi hubby tak kata apa-apa so I assumed ok la..

Tadi call him again just to ask for permission - aku nak kluaq rehat tadi p umah Ain hehehe sambil tu aku update le kata agensi pelancongan itu sudah call nak confirmkan date aku.. tiba-tiba hubby kata dia nak dok kampung sampai abis cuti..aku kene balik sendiri nanti on the 1st tu naik bas.. Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

27 and 28 Mei 2008 - plan ke A Famosa (paid! so kene pegi jugak!)
28 - after check out akan terus ke JB to fetch SIL then straight away to Kota Tinggi umah FIL
28 - 31st May - Kota Tinggi
1st June - KL..on the way singgah Seremban kenduri umah Meor

2nd - 3rd June - keje

4th - 5th June - plan asal ke Bukit Tinggi. changed plan sebab Voucher free aku tu bukan utk Bukit Tinggi. Venue changed to Cameron Highland.

hmmmm things do not always work the way u want it to..


so I shud say bye bye to the time that I wish to spend with hubby.. and I have to admit that most of the time what u have in ur mind does not match with what is in ur other halfs'




patah hatiku.....aku memang save that free voucher for us to go for holiday but again I have to wait for his semester break and now... I guess I shud lupakan sajaaaaaaaaa sebab voucher tu akan jadi tidak valid tak lama lagi..again..there goes my harapan!! punah!

Tapi takpe la bila fikir positifnya I think that my FIL happiness is everything to me. I know he misses his son as much as I do and aku takkan la nak berebut pulak.. korang semua jangan salah sangka.. aku bukan apa.. cuma aku nak cari masa untuk berduaan bersama hubby je. sebab tu I purposely amik 4 dan 5 Jun which actually dah hari rabu dan khamis minggu kedua dia cuti tu..

kalo weekend aku jumpa hubby tu mcm terkejar2 aje.. aku sampai dah malam. esoknya dok sebok nak iron baju hubby yang berlambak2 tu pastu nak ngemas nak masak.. pastu kalo keluar plak balik dah malam pastu esoknya dah nak balik. dulu aku tak kisah nak balik lewat sket sbb bila sampai puduraya je aku terus naik star lrt (sebab aku dok cheras dulu) but sekang ni aku kene naik star then tukar dulu train Putra and most of the time aku jalan kaki je terus ke Putra LRT Masjid Jamek. penat gilerrrrr......

I love my FIL as much as I love both my parents and aku sangat bahagia melihat FIL bahagia. so tak kisah le kan.. Kalo hubby kata dia nak gi PC Fair ke atau nak ke Low yatt ke sampai dia terpaksa kensel date aku dengan dia then I suppose aku patut la kecik ati kan....

Takpe laaa.. aku kensel kan aje.. nanti tunggu la semester break akan datang.. bulan 8 pula.. kalo ada kesempatan..

ok kengkawan.. see ya when I see ya..

Comments

kad0k. said…
kadang2 apa yg dirancang tidak akan jadi seperti yg dirancang...kita merancang..Tuhan jua menentukan bukan?
DeLinn said…
kadangkala melihat orang yang kita sayang itu gembira sudah cukup membahagiakan kita, kan? :-)
Ayu Mohamad said…
kadok : ye laaa memang itulah yang saya katakan pada diri ini :)

delinn : yaaaaa betul tu
edrina said…
ayu...korang duk asing2 ker ayu? Kenapa? Hubby kau sambung belajar ek? Sabar yer ayu...insyaallah pengorbanan yg ko buat hari ni akan dikurniakan kebahagiaan yg berlipat ganda di masa depan. Aku pulak yg sedih neh..huhuhu
ikan said…
cam tu la hidup beromah tangga hehehehe....
tak pe la...insyaAllah nanti ada rezeki lain yang lagi besttt.
Ayu Mohamad said…
Ed : aku dah jumpak jujie hehehe kami baru je calling calling tadi :P hubby aku on course dia kene dok setahun kat Lumut sana.. aminnn mudah2an la aku akan diberi kesempatan yang lain pula.. aminnnn

Dd: ye betulllllll and aku tak sabo tunggu detik itu hehehehe
Kopi Suam said…
Ayu just give and take..nanti kalau sakit2 hati kita jugak yang susah...think at the positive site.

Aku lebih suka mengalah if hubby happy than aku pun akan happy dan tak sakit hati. If he permits me balik sendiri or gi mana sendiri than jangan kecik hati..they also need thier own space and we also need our own space...horaaay than do whatever you love to do..hang around with friend or go shopping...

please don't rasa sakit hati sebab bila rasa sakit hati tu mulalah ada benda yang tak kena nanti..
Hazelsyd said…
Ala ayuuuuuuu kalau aku..... merajukkkkkk dah tu ayu hahahahaha.. opsssss

tp.. takpelah kan nak wat camana..
Alinlai said…
tak pe ayu... tapikan kalau aku dia kata pi sendiri silap2 aku pi je kwang kwang kwang... bawa la kenkawan kita enjoyyyyyyy!!! cam cerita puteri tu :)
Ayu Mohamad said…
Zirap : selama ni memang aku selalu beralah pon..mula2 je aku merajuk hahaha by time aku selesai taip entry ni and aku dapat ckp dgn hubby ilang le merajuk aku :P
selama ni pon aku nak gi mana2 pon dia tak kisah cuma aku minta permission aje biasanya memang le dia akan kata OK..
and Zirapp nak join ke kami nya gurik gurik kendi bersama Chombie, Ina, Patin dan aku hehehehhehe
Ayu Mohamad said…
Ija : aku udah merajuk le tu beno nyaaaaa :P tapi dah ok dah hehehehe

Alin : drp kampung hubby aku kat johor tu aku tadak kawan nak enjoy dengan aku naik bas balik KL hehehehehee
Nik Nurehan said…
wah dah plan sana sini. best nyer.
nk ikut!!!!!!!!!!
Qaseh Bidadari said…
g seremban,singgah la PD!

HEHEHE..........
RaFFLeSiA MeRaH said…
uiii...aku baru jumpa blog ko, ri tu semua list dah ter ilang, sori weiii, lame tul x menjengah ke blog ni...ko pun x dtg blog aku yerrr...apepun aku x sempat nak baca lagi entry ko ni...aku just add dulu la link blog ko yer...ni pun masuk kat blog mamaranggie, jumpa komen ko...
Ayu Mohamad said…
NN : nak ikut? jommmmmmmmm :P

MRAnggie : kalo gi PD bukan singgah dah tuh hahaha itu dah kene jadi pergi ke PD hehehe.. Eira nanti dtg Seremban 2 nya Jusco eh.. akak duty Hari Bersama pelanggan kat sana dari kol 10am sampai kol 5 petang.. dtg eh.. :)

RM : aku selalu tanyakan ko pada adik ko.. aku selalu skype dengan dia :) aku selalu p dulu tapi takde updet aku pon baru sekarang le aku rajin updet keje dah free sket hehehe
CikguZue said…
mungkin yg dirancang tak jadi hari ni, tapi Allah izin pada hari yg lain.
Ayu Mohamad said…
CZue : mungkin juga kannn :) mudah2an aminnnnnnn
haJa*darLingZ said…
PJJ ye kak ayu?xpelah..ada masa nnt tuh leh brdua2an lagik...hope kak ayu happy2 je k...take care...
Ayu Mohamad said…
haja : thanks.. mudah2an la eh :) aminn aminn ya robbal 'alaminnnn

Popular Posts