Sabo jek la..


Salam..

Penah tak masa driving pastu ade kereta dok cucuk cucuk dari belakang.. semalam on my way back aku dok le tengok cermin belakang aku tuh aku nampak ade satu kereta ni sebok nak potong kereta yang belakang aku. masa tu dah la sambil mendaki..paham2 jek laaa kan memang le kete agak slow sket ..


sekali tu dari arah bertentangan (depan) ade kereta meluncur agak laju, maklumlah turun bukit.. sekali kereta yang memotong tu selambek aje.. kereta yg dari arah bertentangan tu pon hon le apa lagi.. lama gile dia hon.. nasib baik jalan tu agak luas..terpaksa le kereta dari arah bertentangan tu kete ke tepi sket kalo takde ruang lagi haruss berlanggar dengan dasyatnyaaa..

pastu kereta tu dok belakang aku plak.. dok la mencucuk aku
eee geram sungguh.. apa la yang nak dikejar2 sangat tuuu... tapi aku maintain ikut had laju yang sepatutnya.. ko nak, ko ikut .. ko tak nak ko potong le..... kalo berani (hehehe jalan dah sempit :P)


bila keluar aje daripada Kem DTHO tuh nak hala ke k4 tu, dia terus pecut aku.. last2 jumpa jugak kat traffic light atas tu ..aiyoooo bukan leh gi mana pon kalo pecut kannnnnnn sabo jek laaaa


ni nak bgtau ni.. wpun aku ni pemandu yg sangat berhemah (hahahaha) tapi idak le aku bawak mcm kura-kura cuma nya aku mematuhi le peraturan jalan raya kannnn...


Cuma nya satu aje.. selalunya memang aku akan berzikir le bawak kete.. and radio rasmi kete aku ialah IKIM.FM sebab kalo aku rilek aje tak baca apa2 kan mesti aku mcm trerpikir.. "eh kalo aku eksiden dan mati kan .. nanti tak sempat le ngucap.. isk tak bleh.. kene zikir ni"..

so selama aku bawak kereta ni mmg itu aje le di mulutku.... lagik le kalo aku bawak and hubby kat sebelah tido hehehehehe

p/s : aku akan berada di Jusco Seremban 2 on Saturday 24 hb Mei 2008 ni. so kengkawan yang mnegenali diri I ini (hehehe) yang ada di kawaasan berdekatan marilah datang beramai-ramai.. kite meriahkan Hari Bersama Pelanggan Kementerian Pertahanan hehehehehe calling calling ler I yer

Comments

Qaseh Bidadari said…
next time,hati2 k!
NONIE AZIZ said…
janji selamat...
Ayu Mohamad said…
MRanggie : bukan akak salah yer hehe kete tuh yg salah :)

MR : bukan setakat janji aja... tapi kene berhati2 weh hehehehe aku seriau kalau motor dok lalu lalang tepi aku heheeh
baguih ayu, biaq depa rasa... cam la depa je yang bayo cukai jalan tu, kan... sib baik ko osba je kan ;D cayalah...
Ayu Mohamad said…
Sid : aku bukan apa aku penakut sebenarnya hahahahahaha tapi konsep aku memang mcm tu hahaha "nak potong haaa potong leee kalo ko membahayakn diri aku siap leeeee" hehe mcm berani kekekek
cendawanintim said…
hati2 memandu...

bagus2...ikut peraturan..
CikguZue said…
biasa kalau ada keta cucuk2 camtu, memang tension jugak. biasa bagi je dia potong. padahal tak untung pun. cuma dlm hati, dok kata, takpe la mungkin dia nak ke spital. nenek dia sakit...hehehe....
Ayu Mohamad said…
Cendawanintim : hehehe yaaaaa hati2 le ni :)

CZue : mmg la bg aje kalo dia nak potong tp kdg2 tu tempat tak sesuai nak potong pon dia nak juga memotong eee geram tol

Popular Posts