Hari ini hari J.U.M.A.A.T

Salam...


Yey udah Jumaat...aku memang suka Jumaat! hehehehe ade bermacam-macam sebab that I love Jumaat kekekeke

Esok Sabtu ---> aku kena duty Hari Bersama Pelanggan di Jaya Jusco Seremban 2. Meh le datang kengkawan di area PD dan Somban (MRAnggie wajib datang eh :P)

Lusa Ahad ---> Hari yang kunanti-nantikan jua.. hari bergurik gurik kendi dengan geng-geng UUM aku.. Ina, Kak Chomb dan Patin (ade sesapa lagi nak join? hehehe) . kami akan ke Shah Alam dulu ke wedding Muni then baru le gi joli-joli (alamak baru tingat lom mintak permission dari hubby ler hehehe takpaaaaa dia mesti ok punya .. kan abang kan.. kan... mmmmmmuuaaaahhh abang!)


Tulat Isnin ---> Hubby balik.. yey yey yey yey! and ada jamuan perpisahan kat opis juga hehehe kat mana tah.. kat Dewan Felda katanya.. udah kene bayo RM20 lebih baik le pegi.. asalnya nak bercuti ari tuh..tapi kensel leee

Oh yaaa... ade sedikit update pasal Mini Olimpik hubby ... hadiah yang mereka akan terima ialah sebanyak RM1000 ...


Hubby : Dapat hadiah RM1000.00 tauuu

Aku : fuyooooooooo cayalah bang..... leh le belanje kite

Hubby : ha ah... hadiah tu kongsi 100 org

Aku : hahahahahahahahahahahaha dapat le sorang RM10 hahahahahahaha


shiannnnnnnn.. tak pe leeee.... hubby balik tu pon aku udah gumbira hehehehehe hilang sudah duka dan lara :P




Oklah selamat bekerja.. :)

See ya when I see ya :)

Comments

ANAKIRANA said…
hai kak ayu...nk wat lawatan balas ni
haha kalo tak da hal kite gi jusco s2 nnt..
Ayu Mohamad said…
kirana : ok setttttttttt jumpa di sanaaaaaaaaaa
Alinlai said…
ke ke ke....1000 / 100 orang, kalau 1000/1000 orang lagi haru ke ke ke... tak pe 10 ringgit pun rejeki gak kan ayu kan? :) selamat berhujung minggu dan bersantai dengan kenkawan :)
Anonymous said…
uiks..10 hinggit pun, bleh beli roti canai berkeping2 tau...

selamat berhujung minggu...
RaFFLeSiA MeRaH said…
amboiii...syoknyer nak dating2 yerrrr...bila arrr kita ni nak jumpa ekk, padahal duk dkt2 jer ni...hehehe...
Ayu Mohamad said…
Alin : hahahaha betoi sib baik tak bahagi 1000 orang hahahaa kalo idak haruuu! :P

Oren : ya sungguh hahaha berketoi2 leh dapat noooo.. tapi takpa RM10 tu aku nak suh dia sedekah kat kau hahaha

RM : itu leeee nanti kite set date jumpak okeh?
haJa*darLingZ said…
kak ayu..sila jwb tag yg sy bg tu yek..ape pun slamat brcoti....
Anonymous said…
wahhh...banyak sungguh program nya..padat...:)
Ayu Mohamad said…
haja : nanti akak jawab eh hehehe byk dah kene tag ni kekekeke dok utang lagi :)

Kadok : ye begitu banyak sekali hehehehe
zino said…
selamat berhujung minggu.. esok pun kami ada jemputan di shah alam..
CikguZue said…
selamat jenjalan jjcm dan relax2 di hujung minggu...
Hazelsyd said…
Ayu,
Hamboihhhh tu dia happy noooooo.. baguih baguih.. enjoy ekss
Weh, ko masuk bbs board kat facebook tu. For good ol' time sake. ramai dah tu masuk.
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : ok hehehehe... entah2 kite gi kenduri yang sama :P

CZue : ok happy weekend to u too!

Ija : dah aku dah masuk dah :) mcm pilu lee tingat kisah2 dolu hehehe
Anonymous said…
Syoknya tengok orang berhepi hepi dihujung minggu.
Aku. Sibuk ngan kenduri kawen jer.
edrina said…
ha..ah aku pun soka jumaat apasal ntah tapi aku soka :-)
Ayu Mohamad said…
Mazudi : sebok kenduri kawen pon happy ler tuh hehehehhe

Edrina : yaaa betul Ed hahahaha
Mummy Rizq said…
elo.. seronok ke berjoli joli nmgan kengkawan????
Puteri Satu said…
ee seronokkan sesekali dapat berjoli-joli ni...aku ni berjoli ngan aqilah je ler...wekekek..
ayu, sid pun ske sgt ari jumaat sebab... sebab.. sebab memang besh la hari jumaat nih kan.. hehehehehe

Popular Posts