Mini Olimpik Tentera Laut DiRaja Malaysia yang ke 20

Salam...
This entry is actually dedicated to Hubby and frens..
Congratulations!!! They won the best marching team in the opening parade last nite.
The Mini Olympic was launched by the Deputy Chief Navy.
Athletes were from Markas Armada, Markas Bantuan, Armada TLDM and Markas Pendidikan dan Latihan.
and here I share with u guys photos taken by hubby(mms'ed' to me via phone ya.. uwaaa aku tak balik sana tau.. miss hubby like crazy!......)


termenung jauh nampaknya tuh...
Tak tau le besday sape tu yg di celebrate hehehe

KD Pelanduk nya maskot hehehehe

Hubby and frens

Ezal dan Wan


Abang dan Wan


Abang, Wan dan Ezal



Nanti kalo gambar games nya aku masukkan sekali ok..
Till then.. see ya when I see ya..
p/s : I miss hubby so much uwaaaaaaaaaaaaa

Comments

Unknown said…
Kak, bestnye dorang ni banyak tshirt... jeles, lawa2 gak... hihi :D
CikguZue said…
tahniah kat your hubby.

takde pesan pape oleh2 dari sana ke?
Ayu Mohamad said…
AcikAB : kene bayar yer dik.. kene bayar hehehe bukan dapat free :P nak ker? nanti akak suh hubby akak belikan :)

CZue : pesanan untuk hubby yer.. adeee.... hehehe pesanan nya ialah balik le cepat hehehehehehe
viruspadu said…
very the segak bergaya tau

tahniah2
Ayu Mohamad said…
VP : hahahaaha.. yaaa sangat segak bergaya gituuu dan saya rendu org yg segak bergaya itu hahahah
edrina said…
yuhuuussssssss....ayu..pekabo kau
ekeke..ooo kau dah lama lost contact ngan jujie ker? Meh sini add aku dlm ym kau..nanti aku pass no tepon jujot kat kau ekeke
ni id aku = ummu_najihah02@yahoo.com
btw, mekasih2 diatas pujian2 kepada anak2 aku ittew :-)
Ayu Mohamad said…
ed : ye udah lama aku terputus hubungan dgn dia.. last jumpa masa aku kawen rasa nya .. ok nanti aku add ko tapi kau pakai meebo :P
cendawanintim said…
Lorrrr, siannyer rindu hubby erk...sabo...sabo...

Tapi besh kan, dia menang dalam marching tuh...mesti smangat uol..

Anyway congrats..
Ayu Mohamad said…
Cendanintim : sebab semangat ler menang tuh hehehehe apa taknya sebelum march sms dengan isteri tercinta dulu hahahaha

Popular Posts