Aiyakssssssss ...

Salam...


I have a lot of things to update yet I dont have enough time... how aa?
Ok lee sebab dah di mengata oleh Pn Ija kita sebab tak updet2 blog aku nih hehehe maka aku updet la juga...

Ok.. sebab tak tau nak updet apa.. aku cuma nak paste kan my next activity... oh yaa before that, aku ada banyak gambo2 nak di update sempena Besday ku itu tapi aku kesuntukan masa yachh....

Friday is going to be our (my frens and I) public holiday hehehehe.. aku amik Cuti tanpa Rekod sbb arituh bertugas di Hari Bersama Pelanggan aritu.. so here are the agenda for that day :

9.00am - Arrival di KL SEntral + bekpes
10.30am - bergerak ke Monorail station
11.00am - arrival di KTV Plaza Imbi for nyanyi and mkn2 session (mkn lagi hahaha)
kalo tak bukak lagi.. gi nengok wayang dulu kat Times Square
3.00pm - urut kaki refleksologi
4.00pm - cari tempat nak makan2 buat kali terakhir bersama si dia....
5.30pm - kalo sempat aku nak terus naik bas ke Lumut...

apapun.. semuanya adlaah dalma perancangan sahaja.. Allah jua menentukannya.....

Buat si dia... uhuk uhuk uhuk... dekat dahhhhhhhhh........ aku sedey laaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ija.... jom joinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kengkawan lain yang kenal si dia bleh la join kami :)

Comments

kad0k. said…
haiyya...selalu terlewat..happy belated birthday ye ayu..semoga apa yg di-impikan menjadi kenyataan..insya-allah
Hazelsyd said…
Aku join di angin lalu jer la ekssss
Ayu Mohamad said…
Kadok : terima kasih aminnnnnnnnnnn

Ija : hehehehehe.. bolehhh nanti aku suh Ina call kamu supaya kamu dpt dengo suasana itu yaaaa
DeLinn said…
sob sob :-(
Ayu Mohamad said…
Ina : jgn dulu dong......
Anonymous said…
kak ayu, kak de tuh tak heran nye kan den nih ha...
NBK466 said…
Have a nice ladies day out lah diucapkan..
RaFFLeSiA MeRaH said…
weiii...hang ni sebut2 si dia tu sape haa? saspen tul....
Ayu Mohamad said…
Ady : nak join? hahaha pakai gaun dulu leee hahahahaha

NBK : TQ abg senior.. :)

RM : tuhhh dia ade komen kat sini.. yg sedey tuh la.. aku ade buat link dia la kat nama si dia tu hehehehe

Popular Posts