A famosa - 27 dan 28 Mei 2008

Salam..

ini adalah entry tertangguh daripada aku..
Maleh nak menaip dah nih hehehehe
Cantik tak rumah tuh hehehe itu le Villa yang kami dapat masa dok kat A Famosa.. ni aku pakej Matta Fair.. so lepas ni kalo ade sesapa nak gi A Famosa amik le pakej Matta Fair ini yer yang akan diadakan di Seremban awal bulan 7 ni kalo tak silap aku.. satu kepala RM68 dapat sekali dengan tiket masuk Water World sekali tauuuu... kami 7 org maka dapat dok Villa yang 3 bilik.. kalo 8 org ke atas dia bagi la Villa yang besar sket :) siap ada swimming pool kat belakang villa yerrr :)

ok enjoyyyy


































Comments

Qaseh Bidadari said…
kak ayu,
lama eira x kesana lah...
Ayu Mohamad said…
MRanggie : jom laaaaaaaaaa g lagi :P
Kopi Suam said…
menarik jugak pakej tu Ayu RM68/head included apa and berapa hari...kalau best nanti leh suruh adik aku beli kan kat seremban...
Alinlai said…
best juga kat situ... tak pernah pi pun, tapi nampak ada kolam tu cam best je ;)
ya2 said…
ayu,

bestnya g jalan, dah la murah dan berbaloi.

cantik gak umah yang dia bagi tuh.

hang misti honeymoon lagi kan.ecehceh..
Ayu Mohamad said…
Zirap : mmg menarik.. tapi 2 hari 1 mlm aje le pakej yg aku amik tuh.. kalo lebih drp tu aku tak tau le plak.. tapikan.. memang 2 ari 1 mlm tu pon dah cukup sbb tak tau nak gi mana pon kat situ.. maksudnya ko dah puas kat water world tu pastu ko takde apa nak buat dah le unless kalo nak masuk yg cowboy town dengan apatah lagi aku dah lupa hehehe sebab aku tak masuk pon..

Alin : sila kan include dlm perancangan bercuti hang tuh yer.. lepas ke Tiara bleh la terus ke A Famosa pulak yer hehehe

Yaya : of course le kannnnnnnnnnnnnn hehehehehehe
aNIe said…
Ayu cantik villa tu ye...selesa...dah lama akak tak kesana...dah hampir 10 tahun rasanya...
erm.three years back i went there.the villa looked not so much different.hehe.all of a sudden i thought of speaking in english
cendawanintim said…
villa tuh nampak menarik jerk, bila la nak sampai melaka nih...
Ayu Mohamad said…
Kak Lady : hehehe org melaka kene sampai sana tau kak hehehehe

Semut : ahaaa.... u can speak any language u wish... encik Semut... hehehehe.. :P

CI: haa plan le cuti bulan 11 ni amacam?

Popular Posts