Hmmm

Salam...

Hari ni Jumaat heheh aku kan suka Jumaat...
Hari ni ada org amik exam.. moga-moga abang sukses yaa.. amin...

Aku nak ceritakan tentang seorang sahabat dipejabat ini. Dia baru sahaja pulang drp mengerjakan umrah.
sebelum pergi berkali-kali dipesannya pada aku supaya tidak lupa menuliskan doa2 yang akan dibacakan untuk ku di sana nanti...

Pulang dari sana, dia menceritakan yang hanya aku sahaja yang diingatinya di sana.. setiap doanya pasti akan teselit doaku yang satu itu.. aku sangat terharu.. sangat-sangat terharu... mudah-mudahan..Allah makbulkan permintaan kami itu.. amin amin ya Robbal 'alaminn....

dan sampai ketika ini...jika aku teringat akan kata-katanya, riak wajahnya..hatiku mnejadi sayu...menitis air mataku... siapalah aku disisinya sehingga dia begitu mengingatiku, sehingga tidak luput dari ingatannya untuk menitipkan doaku di sana.. Hanya Allah sahaja yang membalasnya...aminnnnnnnn

Terima kasih Sham... terima kasih yang tak terhingga...

Comments

Qaseh Bidadari said…
semoga doa itu akan makbul ya!
Anonymous said…
sebab doa yg ko mintak itu tersangat la speselnya..sbb tu dia ingat kat ko jek..
Anonymous said…
ayu bertuah ada teman seperti dia..sungguh
Alinlai said…
insyaAllah ... makbullah hendaknya doa kawan hang tu :) aminnnnnnnn!!!
cendawanintim said…
mudah2an, makbul doa tu, Insyaallah...

**saya telah lalui pe yang awak rasa, n really, sangat2 memahami..
Ayu Mohamad said…
MRanggie : ye moga-moga Allah makbulkannya.. aminnnnnn aminnnnn

Oren : moga-moga Allah mendengarnyaa.. aminnnnnn....

Kadok : alhamdulillah.. alhamdulillah..
Ayu Mohamad said…
Alin : aminnnnnnnnnnnnn aminnnnn Ya Robbal 'alaminnnnn

CI : aminnnn... mudah2an.. berkat doa kawan-kawan semua.. aminnnnn
zino said…
mesti special doa yg di pohon tu.. amin..
Hazelsyd said…
insyaallah termakbul doa tu nanti....
Abang Long said…
Itulah dinamakan rezeki.
ita.itu said…
hi ayu..salam kenal....tq singgah ye
insya allah ayu.. ade rezki kan tak ke mana.. yang penting kita berusaha, tak gitu :D mudah-mudahan...
lupekanje said…
salam,
dengan ingatan sahabat, lafaz doa sahabat, maka akan termakbul segala harapan dan impian.


cen
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : hmmm memang spesial tauuu :) mudah2an la dimakbulkan aminnn

Ija : ye moga dimakbulkan dan aku juga mendoakan utk kite berdua ..serta Patin.. aminnnnn

Abg Long : alhamdulillah.....
Ayu Mohamad said…
Ita : salam kenal..no worries.. nanti kite jenjalan lagi yer :)

Syd : yaaa betul tu.. mudah2an.. aminnnn

Lupakanje : aminnnn aminnnnnn ya robbal 'alaminnn

Popular Posts