It's my birthday...

Salam...

Alhamdulillah.. alhamdulillah....alhamdulillah....



Hari ni genap 33 tahun aku dilahirkan dimuka bumi Allah ni oleh mak yang tersayang.

Walaupun pagi tadi mak mengaku dia terlupa hehehe bukan dia tak ingat besday aku 20 Jun tapi dia tak tau yang hari ni 20 Jun.. she remembers all our birthdates tau.. of course le kan dah tentu dia yang bersusah payah melahirkan kami hehehehe.. Abah plak yang ingatkan mak.. pagi tadi abah yang hantar aku ke opis sebab hari ni kan ke aku nak balik bertemu hubby tersayang kannn di manjung sana nun..... yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaa...... (tapi tiket tak beli lagik yerrrrr hadek-hadek..).. Abah cakap.. "Eh hari ni kan 20 Jun kan.. besday Ayu kann.... " hehehehe berbunga-bunga hati I tauuu!

Aku tido awal malam tadi sebab stress dengan keje yang banyak. selalunya di saat aku dah plan nak jenjalan ker.. nak balik jumpa hubby ke haaa masa tuh la keje banyak. Niat di hati nak buat malam tadi tapi ngantuk gilerrr so seawal jam 10 ku sudah menidurkan diri hehehehe...

Tapi aku tetap terjaga pada jam 12 tgh malam sebab terdengar bunyi sms hehehehe hubby ku tersayang lerrr sms.. Tenkiu Abang sebab bersusah payah nak tunggu kol 12 heheh nak sms kite.. I lap u very much... :)

Thanks to Ina juga sebab siap sms kol 5am tuh hehehehe dia ckp dia tido awal and tak dapat le nak wish aku jam 12 ituu :P and I lap u too and gonna miss u nanti..uwaaaaaaa




No deco cakes or cupcakes (hehehe syd!) yerr.. cuma aku mintak adik aku buatkan kek carrot (untuk kesihatan yerrrr ade carrot kire utk kesihatan le kannn) hehehe and aku belanja nasi lemak sahaja untuk semua opismate aku dan juga mak abah serta adikku.. nanti aku balik drp Manjung ahad ni aku belanje le sate Hj Samuri laaa hehehe.. ingat.. malam ni nak ajak hubby makan kat secret recipe kat Manjung sana...


Tghari nak celebrate kat J-Co Donut di Pavillion sana (jika diizinkan Allah..) sebab ade org dok promote aku J-Co so aku nak le merasa nya hehehe..



nanti kalo sempat aku amik le gambo yerr.. ok..


See ya when I see ya.. :)

Comments

Anonymous said…
happy birthday ayu...
Anonymous said…
happy birthday ayu...
Ayu Mohamad said…
Thanks oren.. tu diaa aih sampai 2 kali tuh hehehe yaaa aku tau kesungguhan hang hehehe
Thanks naaa... :)
Anonymous said…
hepi besday kak ayu!muda laei...hehehe...
Ayu Mohamad said…
Mranggie : toche toche :)
Anonymous said…
jco tak sesuai dengan anak tekak ady. big apple lagik sedap kak. sungguh!
ita.itu said…
happy bday babe..semoga aman damai sentiasa..wah jco lg..harus pekena nih..hehe
Ayu Mohamad said…
Ady : big apple akak akan beli next week eh.. nanti kite buat perbandingan :P

Ita : thanks a lot :) ok jom pavillion tghari nih :) ko suka gi sg wang kann dah dekat tuh
RaFFLeSiA MeRaH said…
hepi besday...moga kebahagiaan sentiasa jadi milik ko ngan hubby...
Hazelsyd said…
Happy Birthday!! Moga tercapai doa-doamu... aku dah wish merata dah besday ko nih kakakakaka

Sedap nampaknya itu J-co...haruss esok aku gi carik Krispy Kreme
Anonymous said…
Ayu..

Happy birthday, semoga diberkati umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala kesukaran & dimakbulkan segala doa.

Norae
Alinlai said…
hepi b'day Ayu :)panjang umur murah rezeki aminnnnnn!!!
EPI BESDAY AYU!!!! :D
Jangan lupa tgk ecard aku anto tau... tapi tulah address tu kat sitirahayu75@yahoo.com betulkah???

Neway cedapnye makan donutttt.. again epi besday to you.. semoga sentiasa dirahmati dan diberkati hidup olehNya di dunia dan akhirat...
cendawanintim said…
hepi besday...panjang umo dan dimurahkan rezeki..amin
Anonymous said…
hepi besday utk ayu...moga panjang umo dan dimurahkan rezeki jua..amin
Ayu Mohamad said…
RM : tenkiuuuuuuuu tenkiuuuu very much hehehe aminnnnnnn untuk ko dan hubby jua yaaa

Ija : hahahahaha besaaaaaaa la kannnnnn kita kannnnnnn :)
Ayu Mohamad said…
Nora : thanks a ot.. tak dpt jumpa ngko jumaat ni sob sob sob

Alin : aminnnnn aminnnnnnnnnnnn

Syd : tenkiu very very much syd really appreciate that... :) aminnnnnnnn satu hari nanti kite date eh.. :)
Ayu Mohamad said…
CI : thankssss :)

Manje : TQ aminnnnnnnnnnnnn
shafarina said…
happy belated kak ayu!

moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan :)
Ayu Mohamad said…
wan : thanks Wan.. aminnnn aminnnn mudah2an
Kaklong Syikin said…
salam,

hepi besday ayu..

moga gembira dan bahagia selamanya. moga murah rezeki dlm apa jua bentuknya yang diredhai ilahi..dan kesihatan yg baik sudah semestinya.
Tukang Campak said…
aku yang t'lambat...Selamat Hari Lahir Ayu..semoga dimurahkan rezeki, kesihatan yang baik dan kebahagian selama2nya dgn cik abang awak ye.

Hubby aku bwk balik sedozen donut J-Co on Friday, nak pengsan aku mkn. Kena pi BIg Apple plak lps ni, compare jgn x compare..
Kopi Suam said…
happy birthday ayu..semoga panjang umur dan murah rezeki...

harus eton kena bawak donut j-co tu jumaat nanti..kau paksa jugak dia ayu aku tak kira..kalau tak sesiapa yang belum ada menu tu kau paksa diorang key
en_me said…
happy belated birthday mama tewww.. tiga poh tiga taun tewww..
CikguZue said…
happy birthday, ye...semoga dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segalanye...dan panjang umurnye...
Hazelsyd said…
ayu, ko nak biorkan sampai ko nyer next besday ke baru nak hapdet citer baru kekekeke

*lariiiiiiiiiiiiiii*
NONIE AZIZ said…
alamak...hepi belated birthday ayu!!
Maryam said…
kak, hepi belated... moga sentiasa berada dalam lingkungan kasih sayang, kerahmatan dan ketenangan.. :)
Abang Long said…
Jom ke gerai abang long.
Ayu Mohamad said…
Kak Syikin : tenkiuuuuu :) aminnnnnnnnnn mudah2an berkat doa akak ....Allah perkenankan.. aminnnn

Zie : thanks.. haaa hehehe kene la compare tuh harusssssss

Zirap : sape yang aku nak suh weiii hahahahaha
Ayu Mohamad said…
Kak Syikin : tenkiuuuuu :) aminnnnnnnnnn mudah2an berkat doa akak ....Allah perkenankan.. aminnnn

Zie : thanks.. haaa hehehe kene la compare tuh harusssssss

Zirap : sape yang aku nak suh weiii hahahahaha
Ayu Mohamad said…
En_Me : yeee 33 tahun yerrrrrrr sweet gitewww hahahahahahaha

Cikgu : InsyaAllah... aminnnn

Ija : yeeee leee busy weiii busy hahahah

MR : haaa tuh laa hang kan cuti jumaat tuh hahaha
Ayu Mohamad said…
Maryam : thanks a lot... aminnnnnn

Abg Long : kat mana tuh?
edrina said…
Ayu.. happy belated bday.. sorry la lambat wish...aku la nih jarang bukak blog pasal aku tak tau naper aku bukak jer blog aku nak muntah huhuhuhu..blog aku pun aku tak sanggup tgk.. Anyway aku doakan yg baik2 jer utk kau yek.. semoga murah rezeki & berbahagia selalu :-)

Popular Posts