Macam-macam adaaaaaaaaa....

Salam...

Sabtu baru ni, aku ke kenduri kawen Helmi (kawan sekerja ku dulu) Ni la helmi dengan pasangannya.. mereka pengantin berempat. majlis dikongsi bersama dengan adik lelaki pengantin perempuan :)




Lepas kenduri kawen aku cadangnya nak ke Bukit Antarabangsa dengan Zirap, Limah dan Miza then cadangnya aku dan Zirap nak ke kapar makan soto wak lemon.. last2nya Zirap kensel so aku terpaksa le kensel.. idak le aku tau jalan nak ke Kapar yer hadek-hadek..... maka nya aku dengan Limah dan Miza aje ke Bukit Antarabangsa..

Ahaa.. dapat le aku jumpa si Jijo dengan isteri dan anaknya yang comel itu. dan di bawah ini adalah hasilnya... the new look of diriku hehehehe.. (japp stop jap.. hubby call)... ok sambung balik heheheh



Yang kat bawah ni gambo Miza dengan tudung baru jua... kekekekeke


Selepas selesai semua acara, kami ke carefour untuk membuat urutan refleksologi plak hehehe.. pastu baru balik umah.. janji dengan delinn dan ija nak ke Satay hj Samuri kat Taman Melati..
tapi Delinnya lambat sampai and lepas tu baru le dorang terperasan yang kete auto adik depa tu nggak ada lampunya hehehe maka kensel le depa nak join aku and Miza.. disebabkan kami dah sampai dulu.. maka nyaaa aku ngan Miza aje le makan and bungkuskan untuk orang di rumah...
Too bad.. abang takde .. sebab abang suka beli satay.. (uwaaaaaaaaaaaaa rendu abang)


Ni le rupanya dah bersiap nak ke Satay Samuri tu :)


sataynya hehehe yummmyyyy


Miza teringatkan kekasihnyaaa

aku sedang menunggu timun yang tak kunjung tibaaa


Miza dengan khusyuknya makan hehehe



testing tudung baru yang kemudiannya dirembat oleh ija hehehehe

Pagi Ahad, Delinn and Ija dtg umah aku sebelum Ija balik ke Oz sana nun.. by the time kamu baca entry ni Ija aku harap udah ilang le jetlag kamu tuh yer.. *isk pasai pa aku sedey ni isk isk...pasai pa tatau.. ..ija u take care ok..

Oklah kengkawan..

uwaaaaaaaaaaaaaa.. aku rendu seseorang laaaa sangat-sangat rendu... adehhh..


Comments

Abang Long said…
Makan berapa cucuk ?
Ayu Mohamad said…
Abg long : makan 10 cucuk hehehe sataynya dah tak gemuk2 mcm dulu laaaaa hehehehehe
Anonymous said…
Lawo tudung... hehehehe...
Ayu Mohamad said…
Kak Iza : jom jumpa kat UUM jom nanti saya bwak tudung ni untuk akak pilih hehehehe :)
Alinlai said…
cantik tudung... berseri-seri muka hang :) dan semakin berseri masa dok makan sate tu ke ke ke.... perghhh sedapnya... kena pi makan la juga balik nanti ahaks...
ya2 said…
ayu,

bestnya mkn satay.tu mmg favourite aku.cumanya dia mcm dah x sedap mcm dulu2 kan.

wahh tu bergaya sakan tudung tu hang dah jdi tokey tudung lak ye?hebatt..
ita.itu said…
wah meriah ek kawin skali 2....hehe...dah lama x pi kenduri kawin la
Ayu Mohamad said…
Alin : ituh laaaa aku pon nampak muka aku mcm berseri-seri jugak hahahahaha boley? aiyakss aku lupa laaaaaa hang baca blog aku...satgi hang mesti teringin nak makan satay jugak hehehehehe

yaya : ha ah dah tak gumuks dah dulu aku makan 7 je dah bertolak-tolak dah dengan hubby aku sape nak abiskan :)

Ita : itu laa jimat tauu buat mcm nih.. senang mak ayah nya :)
Anonymous said…
Ayu,
Lawa hg pakai tudung tu.. Aku ada selai.. tapi tak sesuai ngan muka aku yg kecik ni.. Mcm serombong ja 'awning' tu ... hehehe

---Yusmi
Marjerin said…
jarang org buat pengantin berempat nih
Ayu Mohamad said…
yusmi : hat kecik la lawaaaaaaa :) hang tak adjust betoi2 nih hehehe tak ponnn hang kena beli yang betoi. nanti hang mai test kat umah aku mauuuu?
Ayu Mohamad said…
Marjerin : hehehe ni depa buat :)
Anonymous said…
ayu.. cun la tudung.. kenan aku.. pasai birthday party, aku tak jemput hang pasai hang blk lumut + hang takde anak. aku jemput yusmi, zirap ngan pinie tp yg dtg pinie ajek... ni kan birthday bdk2, kasi org ada anak2 la yg dtg..:) aku tak reti nk masak byk2 sgt.. hahaha.. masih belajar masak wei...
Ayu Mohamad said…
Ezzah : hahahahaha aku tak kisah pon aihhhh hahaha aku tau mesti hang jemput hat ada anak saja :P mau beli ka Ezzah?
edrina said…
santek tudung...senang nak pakai ker ayu?
Kopi Suam said…
Ayu mintak ampun mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki sebab plan tak jadik...

nanti kita wat party handbag yek...
Kopi Suam said…
This comment has been removed by the author.
Ayu Mohamad said…
Ed : in less that one minute hehehe senang and takyah sebok2 nak iron tauuu :P

Zirap : haaaa kawan aku dah menanya beg tuh dia nak nengok and nak beli
Anonymous said…
wahh kemain ayu ramai berkenan nak tengok tudung2 tu kan, so boleh buka cawangan lagi ek jual tudng tu? jgn lupa komisyen ayu..opssss

-ojij-
Walamak!!!
satay tu~
org muar makan satay buat breakfast tau?
Ayu Mohamad said…
Jijo : hahahahaha komisen tu kak Fiza tuh dah bg dah kat Pn Bib yerr hahahahahaha

Zara : yee betul.. akak penah mkn satay buat bekpes kat Muo ler tuh hehehe
rasp said…
wah sodap nampak satay tuu...harus i cari nie...tapi cam tak sama cam dolu2 kan..ke i je yg prasan cam tu..
Kaktiny said…
walaweh.. sessi tayang tudung tuh.. amvoi amvoi amvoi..
Ayu Mohamad said…
Rasp : haaa mmg leeee dah kureng gumuks sket hehehe

Tiny : hahaha mau beli kaaa?
zino said…
bila dah rindu tu makan tak kenyang mandi tak basah.. tapi satay lalu jugak 10 cucuk kan hehe
arsaili said…
salam..sedapnya satay tuuu
cendawanintim said…
Ayunyer k. ayu pakai tudung tuh, nampak sweet ajer..
Hazelsyd said…
Ayu,

Ha ah dah ilang dah jetlag nyer. Sedih itu kubenamkan jua...aku ada komen pasal tudung tu kat blog aku, maleh nak repeat hehehe. Sila lawat hohoho
Ayu Mohamad said…
Bro Zino : apapunn semuanya lalu aje hahahahahaha

Arsaili : hehehe memang leee sedap bangettt

CI : hehehee jom kite pakai sama-sama hehehe

Ija : baikkkkkkkkkk
Kopi Suam said…
ayu minggu ni tak leh wat party aku ingat minggu depan lah yek..nanti aku war2 kat email group
Ayu Mohamad said…
minggu depan aku gi Lumut lee
wuhoooo ayu, pose maut tu.. ko sgt ayu, shesuai ngan name, hehehe

satay kajang hj samuri kalo nak tibai aku pi kat Bdr Baru Bangi tu... still besaq and basah sket sataynye.... ;D
Ayu Mohamad said…
Syd : toche...toche hehehe... staay tu jauh beno kekdahnya aku nak ke bangi sana weii :P

Popular Posts