Monday Blues...

Assalamualaikum.....

Niat di hati nak berpuasa hehehe tapi apakan daya..
ku bangun lewat seadanya..
tak sempat untukku minum sebagai sahurnya...

Naik bas semalam pukul 12.30pm
hubby dah siap2 belikan tiket and seperti biasa aku akan dapat seat 2 org. kalo aku beli tiket aku akan request untuk tiket yang single seat
tak kisahlaa.. dah naik atas bas, hubby cuba nak letakkan beg sandang ku itu di tempat letak beg kat atas kepala tu. malangnya tak muat.. adehhh kene la letak kan kat kaki ku.. adeehhh bertambah2la sempitnyaa...

yang nak dijadikan bertambah sengsaranya aku kannn... aduhaiiiiiii..........hehehe .. lepas dah salam peluk cium bagai.. hubby pon turun. dari bawah, hubby sms aku..
h : eh bas ni mcm senget sebelah kiri lerr...
a : hahaha ooooo mentang-mentang lerrrr...
h : suruh la budak tu duk kat tempat lain yang kosong
a : isk nanti ade org akan naik lagi kat lekir sana nun...
h : dah le dua-dua karipap sardin

*dalam hati aku terpikir.. eh bila plak aku beli dua2 bekas tu karipap sardin? satui kentang satu sardin lerrrrr....
aku baca semula mesej hubby

a : hahahahahahahahahahahahaha... abis tu nak buat mcm mana....

yerrr........ itu lagi satu penyebab kepada kesengsaraan aku dalam bas semalam.. dengan tempat yang dah sedia sempitnya... dengan kami berdua yang body cunnyaaaaa adehhhh bertambah le kesempitannyaaaaa tertekan aku sehh.. bygkan kan 4 jam dalam bas tu..

yang syoknya masa tu bas tu lalu depan LRT masjid Jamek.. aku bgtau ler adik tu aku nak turun situ kan.. boleh budak tu wat tak reti aje and sebok sms ...
eeee tertekan aku..

last2nya aku buang masa 1 jam dalam bas yang dah sampai kat KL dah pon...budak tu nak tunggu jugak bas tu masuk bawah Pudu. malangnya tak masuk pon sebab jalan jem gilee last2 aku menapak samapi ke Putra Masjid Jamek.. haa amik ko.. geram aku.. punya la laju aku jalan sebab aku takut ade org ikut aku hehehehe maklumlah dolu2 zaman dolu2 aku jalan sorang2 je malam2 kat KL ni pon aku tak takut hehehe but not now le kann zaman sekarang ni mcm2 laaa ade so aku kene la berhati-hati..
oklah keje bertimbun dah ni... see ya when I see ya.. :)

Comments

Anonymous said…
hmm..mencabarnya life ko kena travel sana sini...
Ayu Mohamad said…
Oren : begitulah seadanyaaaaa
Alinlai said…
adoilah... sms sampai tak layan org cakap tu, debik je ke ke ke... Alhamdulillah selamat sampai KL dengan jayanya... iye dulu2 jalan sensorang stesen LRT - Puduraya selamba je... skrg ni rasanya ... seriau kan... :)
shafarina said…
Gitulah cerita PJJ. Kena berkorban sementara kan.

Selamat menghadapi minggu baru!
Anonymous said…
bestnye travel. bestla sangat.. bikin stress je.. keh keh
lor.. hampagass tul dak2 skang ni kan.. eksen semacam.. aku kaluk (geng genstak kan) lalu je depan hidung siap langaq lagiks.. ekekekekeke jahat tak aiii ;p

oklah tu ayu 4 jam bersardin.. demi chenta hati kan... sib baik ko tak kena 8 jam - 12 jam(bila time raya) naik keter pun rasa cam nak tercabot bonts jugokk ) hehehehehe
rasp said…
ayu, baiknya u dok diam2 camtu..minta lalu je depan dak tu.. kalo i pun geraaammmmm..
marinahunny said…
salam ayu...

harap saya b;h jd teman blog ayu yg baru dan izinkan saya copy n paste add ayu utk letak dlm blog saya ye..
Jie said…
tapi bile mcm tu, byk pengalaman , kan...

itulah nasib naik bas, kita tatau sapa dok sebelah nnt..hiks!
Ayu Mohamad said…
Alin : itu laaa hang jgn nak buat main laaaaaa zaman la ni bahaya sungguh...

Shafarina : hhehehehe itu ler dia nya yerr kena la bersabar selaluuu

Thafiex : besttt memang le best cuma kali ni je agak kurang best heheh
Ayu Mohamad said…
Syd : budaknya baikk le jugak cuma mungkin dia terlalu khusyuk bersms agaknya le tuh heheheheh.. tapi aku geram lerr sbb aku kene menapak jauh

Rasp : nak bangun pon takleh hehehe sbb beg kat bawah kaki tuh la kekekeke

Marina : no worries... boleh saja

Kak Jie : memang betul kite tak tahu siapa disebelah kite... :) alhamdulillah setakat ni saya selalu dapat perempuan :)
arsaili said…
salam..seronok gak naik bus ni kekadang la...ehehehe
KakNi said…
Eh... apasal Ayu tak 'rempuh' je... buat selamba je la kan...

Heheheh... pegi genting hari tu, yg duduk dgn sy tu pun comel gak le, sy pun comel tp kurang sikit dari dia... heheheh...
Anonymous said…
Kesian.
Memang blues laa kau nyer travel ngan bas ni...
Ayu Mohamad said…
arsaili : hehee naik bus seronok cuma keadaan dia tu kdg2 tak seronok hehehe

Kak Akuni : hehehe kang saya rempuh takut saya yang tumbang dulu tak sempat bangun kekekekeke

braTT : yerrr begitulah seadanyaaa hahahaha
Mommy Lily said…
hahaha lawaknye...duduk je kt atas budak tu kalau dia buat tk reti je... hahaha

biasa la org comel2 nie kalau duduk seat 2 org menyempit aje kan.. naseb baik bukan dok sebelah lelaki
Ayu Mohamad said…
MLily : That's y lerr.. kalo duk atas dia kang udah lain plak cerita nya nanti hahahahaha
Anonymous said…
Great work.

Popular Posts