Si Dia...

Salam....

Di suatu hari yang indah....aku mendapat panggilan daripada si dia :)

Dia : Assalamualaikum...

Aku : Waalaikummussalam...

Dia : busy ker?

Aku : tak laaa ..

Dia : kat sini takde elektrik ni...

Aku : eh ye kee.? kat sini takde air so secara lansungnya aircond pon takde... adehhh berkuap..

Dia : haa.. kat sini takde elektrik so takleh nak online...

Aku : ooo sini api ade.. air jeeee takde..

Dia : boleh internet la kan...

Aku : eh ha ah le.. bleh lee...

Dia : boleh la masuk maybank2u kan?

Aku : eh.. memang le boleh....

Dia : boleh le belikan topup hehehehe

Aku : hahahaha tu diaaa panjangnya mukadimah hahahaha.. boleh aje... nak beli berapa?

Dia : 10% drp gaji hehehehehe

Aku : hahahahaha banyak laaaaaa abg punya 10% yer hahahahahahahahaha

Dia : hehehe hhehehehe... ok apa sekali sekalaaa...

Tak lama lepas tu... aku terima sms nya,

Dia : TQ dah dapat :)

Aku : apa saja untukmu.... :)

Sekian....

aku akan keluar drp pejabat hari ini hingga rabu depan. hanya masuk opis pagi sahaja.. so aku akna baca komen kat rumah yer kengkawan... till then... see ya when I see yaa....


p/s : aku rindu padamuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Comments

Abahnajwa said…
Salam Ayu...

Wahh..nak gi mana tu..cuti yek? Peghh..best tuu

Terima kasih sebab bagi Najwa semangat ya.. Dia camtulah..moody jer ..Abah dah pesan kat dia..keep on menulis..sebab dia memang pandai menulis..lama2 nanti orang tengoklah..hehehe..anak2 camtu perangai pulak..ahaks
Alinlai said…
;) layannnnnnnnnnn!!!
Anonymous said…
erk..

len kali kakjie buleh wat lagu ni?

buleh arr....kan kan..
Norae said…
ayu..

ekekke.. bukan main panjang mukadimahnya yeaa...

ayu.. tolong call aku yachh.. nak tanya details pasal tudung.. :)
Mamamanja said…
10% dari gaji... ermm... sure banyak tuh!
Sya said…
Ayu.. kak Salmah tu cam kenal je.. keja Felda kan?
edrina said…
eheheh panjang tul mukadimah..very the creative ehehhee
KakNi said…
Saya pun nak top-up jugakkkk!!!
Ayu Mohamad said…
Abah : hmm takpa.. bgtau dia ni Acik Ayu akan baca hehe :)

Alin : kita layannnnnnnnnnnnn hahaha

KakJie : boleh laa kak jie bg alasan internet slow takleh maybank2u hahahaha
Ayu Mohamad said…
Nora : aku dah call Norma and inform dia hehehe

Mamanja : eh dah dapat baby abru ehh... comelnyaa

kak Sya : ni Kak Salmah @ Nek Salmah yer hehehehe taklee dia dah tua dah hehe dan tidak bekerja :)
Ayu Mohamad said…
Ed : itu leee hehehe aku pon tak sangka itu tujuan nya hahaha

Kak Akuni : hahaha bolehhhhhhhh... akak gi kedai beli eh :)
rasp said…
hahahaha mukadimah yg begitu panjang dan tak diduga kihkihkihkih.. lawaklaa

Popular Posts