Serammmmmmmmmmm...........

Salam...
Alkisah sekarang ini aku nampak gaya nya akan mengalami masalah untuk ke toilet.. harap-harap aku tidak menjadi seperti budak form 1 yang kuceritakan dulu yang terpaksa melepaskan hajatnya di dalam kelas gara-gara tiada yang menemaninya ke toilet..
Setiap kali terasa ingin ke sana terpaksa ku ajak rakan-rakan pejabatku bersama hehehe and aku mula terasa peritnyaaa... sebab jenuh nak p kena ajak org..
Alkisahnya.. berlaku 2 mingu yang lepas.. 2 sahabat selesai membeli makanan di cafe menaiki lif untuk ke pejabat semula di tingkat 14. Dalam lif mereka naik bersama seorang pegawai navy.
"Tuan nak ke mana" kata Si askar wanita (pranita) berbasa basi dengan pegawai navy tersebut.
"nak ikut awak laa" kata si pegawai navy tersebut..
(pada aku biasala lelaki kan nak gurau2 senda dengan pempuan kannn dah nama nya lelakiiii..)
kali kedua menoleh ke belakang, tiba-tiba .......
menggelabah la si pranita tersebut dengan rakannya menekan butang lif, supaya lif berhenti pada masa itu juga kerana mereka ingin keluar segera..
Rupa-rupanya, pegawai navy tersebut yang tadi nya segak bergaya, kali ni udah tidak ada kepala... ..
Kejadian berlaku lagi di tandas tingkat bawah, seorang pekerja kantin terserempak dengan yang tidak diingini itu.. erkkkkk....
Kata nya sampai KAGAT membuat bacaan Yassin.. hmmm nampak gayanya seawal jam 7am aku tak akan naik ke opis la yerrr hehehehehehe.. tunggu dulu org lain naik..
Masalah aku ialah.. I am a visual person.. I love to visualize .. so bila ade bende mcm ni haa naya laaa aku sbb dok visualize kan gaya rupa muka nya laa.. keadaan nya laa.. tuh la masalahnyaa
dulu2 aku ingat aku imaginasi tinggi.. rupanya bila dah p kursus Mind Control.. now that I know I am a visual type person.. nanti aku buat entry khas untuk Mind Control nih yer :0
Oklah ye kengkawan.. see ya when I see ya :)

Comments

Sastri said…
isk isk... baru tadi colleague sas citer bos nya jumpa 'benda' alah tu kat toilet... isk isk... seram...
Kaktiny said…
kekadang kaktiny pun suka gak berimaginasi.. sampai jadi takut sendiri.. hampes tul..
Norae said…
ishh.. kat opis ko pun ada gak kerr.. ish seramm ...
Hazelsyd said…
whoaaaa ayuuuuu seram aaaaaa
rasp said…
eeee seram aaaa...
attyfir said…
serammmm..nya..
Anonymous said…
whooaaaa...takut nye...
ayu... pe kata toksah dok dengaq org citer sbb bila tak dengar, maka tak delah nak virtualize...

neway nasihat orang tua-tua, cuba pasang niat dalam hati... yang ko tak ganggu dia maka janganlah ganggu ko, sebab kita sesama makhluk Allah dan ko datang sini pun nak kerja bukannya nak kacau dia.. so far alhamdulillah it works.. and ur semangat pun lebih kuat lagi...
sorry virtualize = visualize.. ayat bersepah sket..

hehehehe tu pasal la aku tak ske tgk citer antu or dengo citer2 cenggini sebab kite serupa weh... ;p
edrina said…
wah misteri nusantara...tatutt...
Jgn biarkan hidup anda diselubungi misteri..huhuhuh... tatutt...
KakNi said…
Eh... kisah benar ke nih? Woaaa.... kat opis kita pun baru2 ni ada kisah benar gak... tapi malas ar nak dengar...
cendawanintim said…
lorrrrrrr, seram lak, kalu gi toilet, harus berteman mlm2 baca n3 nih...huhuhu
CikguZue said…
alahai entry serammmm ni...dahlah tinggal sorang2 malam2 cam ni. nape la saya tak mau ikut hubby pegi masjid...huhu...
Ayu Mohamad said…
Sas : haa toilet mmg tempat depa la Sas.. dulu masa kat MOF haa lagik laaa kami siap buat experiment laaa...

Tiny : itu laa masalahnyaaa

Nora : yaaaaaa adaaaaaaa memang seram wehh

Ija : seram siutttttt
Ayu Mohamad said…
Rasp : hmmmm hehehe jgn dtg kacau kite dah la kann :)

Aty : harap2 cepat le hilang

Oren : aku la si penakut ituuu heheh

Syd : ko pon sama mcm aku eh :)

Ed : jgn la misteri itu selubung aku hehehehe
Ayu Mohamad said…
Kak Akuni : yeee kisah benar ye kak hehehe

CI : kite pon mlm2 tak bukak entry ni hahaha

Cikgu : hehehe kat sana jauhhh antu tu tak sampai sana hahahaha

Popular Posts