Takdak idea

Salam..

taktau nak tulis apa daaaa....
eh tapikannnnnnnnnn
ade nak cerita sket..
tadi baca blog Ina dia kata dia duk imagine2 ade bende terbang depan kereta dia while driving malam-malam buta kan.. imagine sajork..
pastu aku kata mana ada hantu bulan posa...

tapikannnnnnnnnnnnnnnnn......

kak wa tangan dia lebam2 banyak masa dia ke kelantan melawat hubby dia yang demam teruk sampai kurus kering badannya.. *ustaz cakap ada bende kat bilik abg jeff tuh.. and thru enuff kak wa pon digigitnya.. erkkkkk *korang jgn le kata hubbynya gigit plak yerrr aku tau le ropa org gigit mcm mana hahahaha....lainnn occayyyy!

eh betul ke tadak antu bulan posa?

sekian sahaja....

Comments

saya said…
wah..cerita hantu lak pepagi nih.. agaknye betol la kot hantu..sbb hantu skrg pon dah pakai firewall baikk punya..
rasp said…
eeee scary movie laaa...
Anonymous said…
ntah..aku pun tak berapa pasti..leh tanya ustat yg lebih tau..
Mardihah said…
isk...takutnya...huhuhuhuhuhu....erm, dalam tiada idea, tapi idea tetap bertandang bertalu-talu.....bak kata rasp, scary movie,,huhhuuh
WRA said…
entah la kan? malam tadi maid akak nampak ular kat depan jalan rumah akak....dok terpikir gak, kekadang ular ni jelmaan jin kan? tapi bulan posa ni, jin still bebas ker?
Anonymous said…
bulan pose.. syaitan je yang kena kurung..tp jin tak kena kurung.. maybe yg tu jin kot yg buat onar..heheheh
Alinlai said…
uiskkk misteri nusantara ni... hmmm, iye mungkin Jin kot bkn syaitan/ iblis Wallahualam.... renung-renungkan... selamat beramal :)
edrina said…
wah misteri nusantara ..tatut...
ada ker.. yg tau semer dah kena ikat.. jin ader laaa
Kopi Suam said…
heh hehh gigit orang ngan gigit hantu hang dah boleh beza no ayu..makin expert nampak...hehh heehh
en_me said…
takutnyerrr.. ihiks
Ayu Mohamad said…
Saya : hantu ada firewall? hahahaha

Rasp : hmmm hehehe bukan nak takutkan ke apa cuma curious nak tau saje hehehe

Oren : tuh laa aku nak kene p tanya ustaz laaa
Ayu Mohamad said…
Madihah : kekekeke biasak ler tuh kann hahhahahaha

Kak Wan : ular? kat umah FIL saya dulu selalu nampak.. ustaz kata ade bende menumpang. tapi alhamdulillah dah buat solat hajat and dah bgtau baik-baik.. bende tu dah pergi

Aida : hehehe ye le kot eh... bila nak amik ko nya bid*** ni :)
Ayu Mohamad said…
Alin : itu laaa aku kena tanya ustaz laaaa dulu

Ed : jgn tatutttt hehehehe

Syd : jin leee kot aku rasa hehehe

Zirap : hahahahahaaha expert ker? hahahaha

En_Me : hehehehehehehe
Ummi said…
salam,

kat tmpt keje akak ada le minah sorang ni boleh tengok hantu :)

takut jugak bila dia cerita sana sini ada hantu :)

akak nak jugak test dia bulan posa ni

nak tanya dia ada nampak hantu tak bulan posa

kdg akak macam nak percaya dengan dia

kdg akak macam konpius dengan dia

kawan akak kata mmg ada org boleh nampak hantu :)

tapi opis akak mmg berhantu pun, akak pun pernah nampak hantu kat sini :)

takut!
Anonymous said…
org yg mcm antu ada la sis...hahaha
Norae said…
ishhh.. buat aku seram jea aku.. udahle dok sensorang d hotel nihh.. :)
zino said…
hantu gigit ke? cekik je kot hehe
Ayu Mohamad said…
UB : isk ye ke kak adehhhh lagi seram dok dengan org mcm tuh hehehehe elok2 kite tak nampak dia plak yang bgtau kite hehehehe
nayaaaaaa :P

kadok : ye kaaa hahahaha hat tu confirm le kannnn :P
Ayu Mohamad said…
Nora : ko kene concentrate buat kerja ko ok... hehehe jgn diganggu oleh anasir anasir lain supaya ko bleh siapkan keje on time and balik KL and join iftar kite.. ok...
buat keje elok-elok eh Nora.. :)

bro Zino : dedua pon saya takmo hehehehehehhe

Popular Posts