Teruja

Salam...

aku sedang dengan teruja nya menantikan khabar berita drp seorang sahabat ni..
erkkkkkk...
tak sabo nyaaaa
tadi call dia tengah driving plak hehehe
suka tauuuuu buat aku tertanya-tanya okkkkk :P

by the way semlama aku telah berjaya menghabiskan 3 surah.. alhamdulillah.. yapp chayokkkk chayokkkkk... aku akan berusaha dengan lebih gigih lagik lepas ni untuk mengkhatamkan diriku ini.. :) dah budget paling koro untuk 5 hari pertama ni kene abiskan at least 3 surah. kalo surah pendek2 leh le abiskan banayk.. insyaAllah.. dengan izinMu Ya Allah aku bisa meneruskan perjuangan ini dan dengan izinMu jua aku akan terus berusaha ... aminnnnnnnnnnnnnnnn

Comments

rasp said…
insyaAllah sempat khatam by end of Ramadhan...
Ayu Mohamad said…
rasp : mudah-mudahn.. aminnnnnnnn
insyaallah ayu... aku tahun ni rasa cam tak sempat jer.. huhuhuhuhu...
Norae said…
ayu..

aku doakan semoga khatam le quran tuh sebelum raya..

ishh.. sapa yg tengah driving tu..hiks
ya2 said…
ayu,

insyaallah boleh yu, aku ni ngaji dari hari tu x gerak2.malu rasa..

nanti dah khatam wat pulut kuning eh.hantar uma aku.
Ayu Mohamad said…
Syd : tuh la aku tgh pulun la niii

Nora : aminnnn aminnnnnn tapi nak kene cover banyak masa malam yang kite berbuka kat KL Sentral tuh nanti hehehe

yaya : hehehe tunggu aku gi melaka le nanti aku belanja bende lain le plak yaya hahahaha
cendawanintim said…
alhamdulillah, dah tiga surah tu...cayokkk..cayokkk
edrina said…
caiyuk2 ayu. best aa kalau berjaya khatam kan.
Puteri Satu said…
aku just follow ofis aku tadarus je..n semalam gi tadarus kat de sri endon putrajaya join tadarus puspanita kebangsaan khatam sekali semalam...

tadarus sendiri....tak berkesempatan lagi..hiks...
cikdinz said…
tahniah ayu...
Tukang Campak said…
Bestnye Ayu...you can do it lah.... A'ah sydde, aku rasa aku ni 1/2 pun x sempat dh...
Jie said…
Insya allah, kak jie dah khatam hari minggu lepas...
Ayu Mohamad said…
CI : itulah mudah2an laaa aminnnn

Ed : emmang aku berazam kali ni aku nka khatamkan jugak..walau apapon terjadi.. aminnn mudah2an

PS : syok le ko weiiii aku takde la join puspanita kebangsaan tu hehehe
Ayu Mohamad said…
CDin : blom bleh tahniah lagik kekeke sbb blom khatam lagik ni Cik Din hehehe

Zie : aku sedang berusaha keras le niii mudah2an aku berjaya

Kak Jie : insyaAllah.. aminnn tahniah le kak jie dah berjaya khatam uishhh jelesnyaaaa

Popular Posts