Am back!!!!

Assalamuaalaikum...

Kengkawan.....
Alhamdulillah.... aku dah selamat menjalanai peperiksaan..
I did had a very 'tough' time for the last two weeks..
bayangkan la... balik je rumah drp ofis.. mandi-mandi.. mkn pastu aku terus study..
no tv... no internet... no entertainment at all! berhenti untuk solat dan tidor sahaja.. and that was my routine...

Hmm the day I sat for my exam tu kan aku macam so excited ......
tapi kannn ....... heheheh masa first paper tuh aku ok le kann maklum leee first timer..
pastu yang best tuh kengkawan dok bincang-bincang pastu aku dah ada salah 3 soalan hahahaha.. adehhhhhh gi mana donggg..... tapi yang ni paper umum kann... takpee..

so kami pulun le study eh bukan study tapi buat discussion untuk the next paper.. bukan main bersemangat le masing-masing.. Sampai umah plak... aku mandi2 siap-siap semua aku sambung lagi membaca buat kali yang terakhir.. dalam pukul 11pm hubby call and wish me luck untuk exam esok nya..

Hmmm sampai hari yang dinanti-nantikan... aku kuciwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...... aku kuciwa sebab the questions were all the same as paper yang lepas... and aku menjawab la dengan setenang-tenangnya.. kenapa plak nak kuciwa kannn? kuciwa laaaaa... sebabnya kalo paper tuh semua orang score maka jawabnyaaaaaaa... ramai ler yang dpt markah tinggi.. bila ramai yang score maka nya susah le nak dapat 4 flatnyaaa.. adehh....

takpe laa I leave it all to Allah.. and all I can do now is pray and pray....semoga pemeriksa kertas aku tuh bagi aku full mark (oowhhh tak tahaannnnnn!!! hahahahahahaha) ok la kengkawan.. dah 2 ari cuti tanpa rekod bos plak takde nih tapi dah sms bagi kerja hehehehee... kat bawah ni.. ade gambar-gambar yang di ambil masa dinner kat Shangri La hotel selasa lepas.. siang gi exam malam-malam kite enjoyyyyyyyy!!! eh insaf!!!! insaf!!!! hehehehehe
Actuallynya the dinner was for Dato Seri Najib.. farewell dinner laa... kol 11 baru abis last course.. kami tak tunggu lama sebab aku p dengan Ain.. dia tinggalkan anak dia kat rumah pengasuh. sian la pengasuh dia tu kannn.. so kami dengan vangga nya mencabutkan diri kekekeke

ok eh kengkawan... I miss my blogland nih tapi tuh le kena la siapkan keje dulu :) till then... see ya when I see ya...

oklah.. nak p buat kerja.. to all kengkawan.. thanks for all the wishes.. keep on praying hehehe moga2 aku dapat apa yang aku nak tuh :)



























































Comments

Anonymous said…
all the best la..
aNIe said…
Ayu...semoga berjaya dan dimakbulkan Allah apa yang Ayu minta...

Pssst!! nampak macam ade shark fins soup...sedap tu...bertahun dah tak makan....
RaFFLeSiA MeRaH said…
amboiii...panjangnya kuciwaaaaa ko tuuuhhhh...tapi bila time mkn, ko langsung x mengecewakan yerrr....hiksss....
MrsMama said…
welkam back ayu. Lama dah aku tunggu bila ko nak update
rasp said…
smoga suksess! biasalah sis..kena balance pe, study & enjoyment...apsal i tgk u cam makan skit je ek..diet ke *wink wink*
Ayu Mohamad said…
Oren : tenkiuuuuu

Kak Lady : hehehe saya berharap itu shark fin jua tapi itu hanyalah sea food soup aje yerrr tapi mmg sedappppppp :)

RM : haaaaaa mana bleh kuciwaaa hahaha makan free beb kekekeke
Ayu Mohamad said…
Mas : yeeeeeerr aku lagiiiiiii lama tunggu ko tauu sejak ko pindah ke Perlis tuuu

Rasp : heheh tenkiuu... alamakk bukan mkn sket tapi kalo byk mkn nanti tak sempat abis course dah kenyang kekekeke
Puteri Satu said…
all the best....sedap makan tuh..
shafa said…
Good luck ngn ur exam...tapi mknan tu yang membuatkan perut ku rasa nak mkn terus.
Jgn kecewa...InsyaAllah ok punya..
NONIE AZIZ said…
aku lapaq balik weiiii
WRA said…
amboi...banyaknya makanan...hehehe....anyway, harapnya Ayu akan dpt apa yg dihajati itewww...hehehe
DeLinn said…
semoga ko dapat 4 flat! aminnnnnnnnnnnnnnn
Ayu Mohamad said…
ps : kekekeke sedap ke? heheh mmg ponnn.... yummmm yummmm yummmm

Shafa : insyaAllah.. aminnnn.. lapo eh? hehehehe meh makna...
Ayu Mohamad said…
MR : weiii lapaqqqq kaaa? hahahaha jom kita makannnnnnnnnnnnnn!

Kak Wan : aminnnnnnnnn

Ina : yaaaa... aminnnnnn mudah-mudahan....
Kopi Suam said…
Ayu akhirnya...semoga hang dapat 4 flat ok...aku doakan...
Ayu Mohamad said…
Amiiiiinnnn mudah2an.berkat doa ko zira
Anonymous said…
tgok brokoli tu terliur

alhamdulillah.....moga semuanya berjaya spt yg diidamkan
jane said…
salam kenalan,

ayu. tima kasih singgah umah kita tadi ek..
zino said…
semuga berjaya cemerlang.. nanti boleh le belanja ya hehe
Norae said…
salam...

semoga ko dapat exam dengan cemerlang.. amin...
Sitie BUm BUm said…
gudluck..hehe!
Moralle said…
welcome back sis, hopefully you achieve and get want u wanted, insyaallah...
cendawanintim said…
ada makan2 laaaaaaa..best!
Ayu Mohamad said…
Kak Kujie : best tauuuuuu kite amik brocolli byk2 hehehehe sedap gilee

CJ : no worries.. :)

Bro Zino : insyaAllah... mudah2an murah rezeki saya aminnnn
Ayu Mohamad said…
Nora : thanks dear.. aku pon dok berdoa mcm tu laaa

SBB : tenkiuuuuuu

Moralle :aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnn thanks Morrale

CI : hehehehe besttttttttt sgt!

Popular Posts