Fed up!

Salam..

aci ke aku nangis? aku fed up!!!!
sangat fed up!
ingat lagi kes arituh? lalat-lalat itu?
yaaa.. now sekor lalat made up story kata aku tak ajar dia pasal something ni
sib baik team mate aku dah paham perangai dia
he did ask me..
aku kata la aku dah explain dah kat si lalat
team mate aku kata "tapi si lalat ckp lain"
so now both of us (team mate aku dgn aku lee) akan lebih berhati-hati

aku dah tak rapat dgn 2 ekor lalat ni
bila ada keje je baru aku akan berhubung dengan dorang

tapi yang sekor ni mmg tegar.. lagipon dia mmg directly bawah team aku

tak apaaaa..... hari ni hari kau...
esok lusa belum tentu lagi..

kata team mate aku orang ramai dah penat dah dengan si lalat ni

ok geng...

Comments

Anonymous said…
spray jek lalat tu ngan ridsect...gerenti beresss...

jgn sedih2 nooo...
Ayu Mohamad said…
Oren : hahaha aku dah lama dah nak sprayyyyyy masalah nya kang mati mcm mana ? hahahahahaha
Ummi said…
beli aje pemukul lalat, habis cerita :)


ingat dah private blog :)
Tukang Campak said…
ler...letih gak tu. Sabar je la...
Alinlai said…
ke ke ke... pukul dgn newspaper jek, mesti bersepai ;)
Angah said…
Ko guna yang letrik tuh la... yang kat restoran tu.. yang bunyik bzzztttt tuh...hahaha

ko ignore jer kewujudan dia...atau pun sekali sekal bagi sedas dua kata2 pedas.. baru bertemu buku ngan ruas..
Ayu Mohamad said…
Ummi : itu la kak.. kalo bleh buat mcm tu je kannnn senang

Zie : itu lah diaaa sabar jek laaa

Alin : kalo le boleh kannnnn hehehehe

Angah : aku dah start bagi kata-kata pedas hahaha lantak le dia kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Popular Posts