Menderita Eczema

Permulaan yang menyakitkan

Saya menderita eczema secara tiba2 tanpa saya sedari bermula selepas 6 bulan saya melahirkan anak saya.  Hidup saya jadi tak keruan kerana saya tak de ilmu dan tak tau apa yg patut saya buat.

Tangan saya sentiasa menggaru. Tengah tido pon husband kata sy menggaru. Aduhaiiiii.. stressssss. Habis seluruh badan saya. Kulit jadi keras dan kering di byk tempat. Bila mandi hanya Allah yang tahu betapa pedihnya kulit saya. terpaksa tukar sabun kepada sabun yang sesuai untuk orang yang menderita eczema.

Macam-macam produk yang saya cuba untuk mengubati eczema saya tapi tidak berhasil sehinggalah doktor beritahu saya ianya penyakit di dalam darah dan ia akan sentiasa datang mengunjungi saya. uwaaaaaa sedihnya hanya Allah yang tahu.

Dokor meminta saya untuk mengenalpasti apakah makanan dan minuman yang menjadi penyebab munculnya eczema saya. Rumit tapi saya terpaksa lakukan. Tetapi saya masih tidak berputus asa dan saya terus search dan search and google.. 

Bertemu dengan produk yang sesuai

Alhamdulillah Allah temukan saya dengan blog Master Nur Laila. Saya menghantar pesanan pada nya dan beliau terus jawab. Saya dicadangkan untuk ambil Gla  Complex dan ESP. 



Fungsi GLA Complex membuatkan kulit saya yang kasar dan kering menjadi lembab dan lembut. ini membuatkan kulit saya semakin lama semakin hilang kasarnya. dan saya makin lama makin kurang merasa gatal. Seawal 5 hari pengambilan GLA Complex secara konsisten saya dah dapat rasakan perbezaannya sampaikan Master Laila pun terkejut apabila saya bgtau tentang perubahan yang saya alami.

Pengambilan ESP pula adalah untuk tujuan membaiki semula kulit saya yang telah berparut.  Setiap hari saya ambil 3 sudu makan esp sebagai makanan sampingan saya. Alhamdulillah disamping membantu untuk kesihatan kulit ia juga membuatkan saya rasa kenyang dan secara tak lansung saya dapat mengawal selera makan saya.

Alhamdulillah, gatal2 semakin surut. Kulit yg menebal dan kering juga makin surut.
Paling gembira, parut makin lama makin hilang dan Itulah detik pertama cinta saya. Terus jadi pembeli tegar GLA Complex dan ESP.  Dalam masa 6 bulan parut saya telah hilang keseluruhannya. Alhamdulillah Ya Allah.

Cara untuk mendapatkan GLA COMPLEX dan ESP

Buat yang menghadapi masalah eczema jangan takut, insyaallah setiap masalah ada jalan penyelesaiannya. Asalkan kita berusaha mencari dan mencuba.  Saya boleh bantu anda. Sehingga kini alhamdulillah saya bersih dari serangan eczema dan moga Allah jauhkan saya terus dari penyakit ini. Amiiinnnnn ya rabbal 'alamin.

Boleh hubungi saya untuk dapatkan konsultansi atau jika anda ingin memiliki produk di atas.

Ayu Mohamad
012 2505449
sitirahayu75@gmail.com


Comments

Laila Mukhtar said…
Alhamdulillah.

I am very happy for you.
Ayu Mohamad said…
Tenkiuuuu Blog Kakak :)

Popular Posts